Saturday, December 27, 2008

bLOg...........macam2....

Hai.....hari ni aku nak cakap pasal blog.....skrg ni sume org leh wat blog sendiri.....ade bagus, ade gak tak bagusnye......contohnye, baru2 ni al kisah tentang wanita islam kononnye menghina agama Islam sendiri....hina Nabi Muhammad...kononnye die wanita Islam yg sporting...huh...ape kebendanye sporting mcm tu....bile disiasat, wanita tu sebenarnye seorang akauntan yg mendakwa ade pihak yg tak bertanggungjawab telah gune identiti die....wallahualam......bagi sapepun yg tulis blog tu, harap Allah turunkan la bala kat die....mungkin juga org Islam, mungkin juga musuh Islam....

Lagi satu, semalam, aku terbuka blog Azwan Ali.......Astaghafirullahalazim......bahasa2 yang digunakan amat la dahsyat dan malu jugak aku membaca hasil tulisannya....siapa2 yang berminat dengan Azwan Ali, lawat la www.silaserazwanali.blogspot.com dan anda nilai sendiri....

Aku suke jugak tengok laman2 web tentang artis....bukan pe, nak tgk sendiri perangai diorg ni yg sebenar.......Aku slalu tgk kat :

www.ohbulan.com
www.murai.com
http://mforum4.cari.com.my/viewthread.php?tid=383868&extra=page%3D7

Topik2 nya terkini...huhu...

Apa nak jadi dengan artis2 kite nih...Ape nak jd ngan Melayu?

No comments:

Post a Comment